Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru

  • masa pelepasan:2024-03-03 16:53:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:409
  • Penerangan pantas:

    Yonan-up,Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersih

Kandungan artikel

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Segel kebocoran minyak

Yonan-upBetul,Yonan-upRalat pengubah kuasa, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

San CarlosMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.


Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru



Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Apabila meninggalkan kilang, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Untuk kebocoran yang telah berlaku produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

reformAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru



Pembuat pengubah jenis kering

Garis produkDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu,Yonan-upOil immersed experimental transformer, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak,Yonan-upKeuntungan pengubah tenggelam minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Yonan-upJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

YonanupMaklumat produk lain
  • IngolstadtJenis platform angkat hidraulikBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

    IngolstadtJenis platform angkat hidraulikBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

  • IngolstadtTekanan hidraulik bergerak paksi naikApakah skop penggunaan?

    IngolstadtTekanan hidraulik bergerak paksi naikApakah skop penggunaan?

  • GuenzburgJembatan naik bergerak hidraulikApakah syarat asasnya

    GuenzburgJembatan naik bergerak hidraulikApakah syarat asasnya

  • GuenzburgPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApakah prinsip aplikasi

    GuenzburgPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApakah prinsip aplikasi

  • GuenzburgResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara menyelesaikan pemalsuan pelinci

    GuenzburgResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara menyelesaikan pemalsuan pelinci

  • SisophonWhat are the power transformersKaedah pemprosesan aplikasi

    SisophonWhat are the power transformersKaedah pemprosesan aplikasi

  • WatfordJenis tetap platform angkat hidraulikSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

    WatfordJenis tetap platform angkat hidraulikSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

  • WatfordTekanan hidraulik paksi boarding tetapMekanisme pelindung bahan

    WatfordTekanan hidraulik paksi boarding tetapMekanisme pelindung bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru memberi anda Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru oleh syarikat kami, perkhidmatan Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru. Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Yonan-upProspek pengubah kuasaBawalah anda memahami keadaan baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!